<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9133882838961730418\x26blogName\x3dA+Hundred+Dollar+Bills\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ayulhasriq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ayulhasriq.blogspot.com/\x26vt\x3d3150779527348306378', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography geeks archives


The dork


Hello,my name is muhammad amirul hasriq zulkifli . call me ayul :D . studying in uitm Lendu , Melaka in dip in accountancy . yeah ! account . i dont even know why i took the course . ha-ha ! . born on 6th october 1991 . his a libra guys ! OMG three times ! lol . love to make friend and im very happy if i can make them laugh :) im a chelsea fans who can play football like em' . in game i mean . teheee . can layan all songs . but im into acoustic or lullaby songs . it make me calm and easy . i think interior designer is way way cooler than an accountant . using k850i sony ericsson . and still in learning to likes it . haha . sory for da bad english . kay , enjoy my blog . :) <333 ♥♥♥

Comment here!

Follow :)

30 August 2010


MERDEKA
Sedar tak sedar negara kita nih dah 53 kali dah sambut merdeka dengan keadaan aman and damai . macam laju je kan ? ( baca dengan penuh emosi ) tapi pernah ke kita terfikir pengorbanan atok nenek kita melawan penjajah dahulu ? pernah ke ?! pernah ke kita menghargai jasa mereka ? pernah ke?! pernah ke kita ucap kan terima kasih kat mereka ? huh . harap kan muka je melayu . tapi hati busuk ! busuk macam bangkai ! hish !

haha . bajet macam fasilitator kat kem motivasi diri . porahhhhh . :D merdeka , apa itu merdeka wahai kawan kawan ku ? bagi aku , merdeka itu bebas . bebas dari segala anasir anasir yang menyusah kan kita dari dulu sampai skang . sebagai contoh , jepun yang menjajah negara kita . and contoh yang lebih common. test , kuiz , assignment dan juga final exam kita yang selalu menyusah kan kita dari dulu zaman sekarang . sebab dulu time habis SPM dulu aku terus menjerit MERDEKA dalam dewan tuh :)

korang sume mesti ada pengalaman manis masa merdeka kan ? ( sebab tu lah kes pembuangan bayi meningkat , hahahahaha ) aku pun ada ! but bukan dalam kes kes lucah ok . nampak pic 1st aku kat atas tuh ? masa tu aku form 3 . aku nih memang dah biasa perform benda benda buduh kat pentas sekolah aku tuh . tapi time tu paling bengong lah yang aku buat . kami sume daftar nama untuk buat persembahan . without no pratice , kami naik atas pentas tu ( dengan fullset baju oldies ) and buat joget lambak . gila best dowh .and nak buat kan lagi best . aku joget depan ex aku time tuh ( dia jadi MC for that function ) . and aku rasa itu comel . KOT ? ha-ha .

and pic yang ke 2 tuh time form tuh . yang ni pun best gak . coz sekolah aku terpilih jadi wakil sambutan merdeka negara kat putrajaya . dalam seminggu lebih lah kitorang ulang alik ke putrajaya tuh . best gila . berarak 2 km kot kat boulevard sana . gila jauh . -.- yang best nya is byk insiden yang berlaku time tuh . and aku ingat kan kitorang kena kawad ke apa nanti . rupanya time perarakan tu dia bagi bendera then just kena lambai lambai je kat orang ramai cam budak budak . haha .

anyway , selamat menyambut hari merdeka ke 53 bersama yang tersayang :)